INTERVJU: Samir Zahirović

Samir Zahirović, član Foto-kino kluba Tuzla i Asocijacije za umetničku fotografiju Bosne i Hercegovine je treći put na samitu.

– Kako vam se dopao ovogodišnji samit?

– Ja dolazim treći put uzastopno i svaki put je drugačije. Jedan deo ekipe je isti, a dolaze i novi ljudi. Uvek snimamo druge lokacije, neke su više zanimljive, neke manje, ali to zavisi od toga šta ko preferira da fotografiše. Stara planina je sjajna, ali što se mene tiče možete da nas ostavite u Lokošnici i ne treba nigde više da nas vodite. Dopala mi se i Stupnica gde smo bili pre tri godine. Ja više volim takve stvari.

– Kako ocenjujete izložbe na samitu?

– Ove naše kolektivne izložbe su dobre, ali da ne hvalimo sebe. Meni se sviđa ono postavljanje napolju ispred Kulturnog centra. I mi ćemo to pokušati u Tuzli da napravimo na ulici, na velikim ceradama, vrlo je efektno. To mi se sviđa jer je bitno kad se nešto izloži da to vidi što više ljudi. A ne samo, kao što se dečava, otvori se izložba, odsvira se muzika, posluži zakuska i zaključa se prostor.A izložba Željka Sinobada je sjajna, to je mala škola fotografije, prava reporterska fotografija, ima svega, i „street“ i sve ostalo. Perfektno je urađena, mislim da je to stara škola i da čovek zna svoj posao.


Razgovor vodila: Ivana Ristić  

Postavi komentar