INTERVJU: Gligor Maksimovski

Gligor Maksimovski, član Foto-kino kluba „Kozjak“ u Kumanovu, naglašava da ne propušta Samit fotografa eks Jugoslavije u Leskovcu zbog kvalitetnih sadržaja i druženja.

– Kako ocenjujete ovogodišnji samit?

– Utisci su fenomenalni, meni je čast i zadovoljstvo što sam ovde. Dopada mi se što dolazimo u mesta koja su nama manje poznata. Prvi put gledam i otkrivam nove delove Srbije koji ne mogu da se nađu tako lako na mapi, nisu turistički poznati. Stara planina je atraktivna za fotografisanje, priroda je fenomenalna, oduševljen sam pogledom sa vrha Babin zub, kod vidikovca i restorana „Plaža“. To mi je ostavilo jak utisak. Takođe i šetnja po Leskovcu. Na pijaci mi je bilo fenomenalno zato što sam uspeo da fotografišem mnogo dobrih, zanimljivih ljudi. 

– Kako ocenjujete sadržaje na samitu?

– Kolektivne izložbe su iz godine u godinu sve bolje. A za izložbu Željka Sinobada mogu da kažem da je fenomenalna, iskreno to je vrh. Za tu izložbu samo pohvale. Ja bih hteo da vidim i veći njegov opus. Bio sam i na prezentaciji, svidela mi se njegova priča zato što nije pričao o ratu, a preko rata je pokazao njegov život, a videli smo i drugu stranu medalje našeg života.


Razgovor vodila: Ivana Ristić

Postavi komentar